Klant aan het woord

 

Cindy Appelman: "Het werd tijd om onszelf toekomstbestendig te maken. We maakten nog steeds gebruik van het bellen via de centrale. Dat mag je in plaats van traditioneel nu wel ouderwets noemen. Daarnaast had Kathleen een toestel met zoveel knopjes! Ze wist elke functie uit haar hoofd te vinden waardoor het werkbaar was, maar we kregen steeds meer behoefte aan overzicht, structuur en gebruiksvriendelijkheid. Daarom zijn we overgestapt naar VoIP en maken we gebruik van mobiele telefonie in samenwerking met ScivA." 

"Schouten Techniek moet 24/7 bereikbaar zijn. Het was daarom van groot belang een goed moment uit te kiezen voor de overgang van het oude naar het nieuwe systeem. Niemand mocht er hinder van ondervinden. In de Kerstvakantie zijn wij grotendeels gesloten, waarop ScivA besloot om bij ons langs te komen en alles te installeren. Het is heel prettig verlopen. Voor ScivA is het migreren van een telefoonsysteem dagelijkse kost, maar ik vond het erg spannend. Gelukkig hebben Peter en Marco mij en mijn collega’s gerust gesteld en zijn ze de belofte dat alles goed zou komen, nagekomen."

“Het is fijn dat het VoIP-systeem zich aanpast aan onze organisatie in plaats van andersom.”

Kathleen Huijbers: Ik heb veel meer overzicht en geniet van de functies. Wanneer ik iemand wil doorverbinden, maar de lijn bezet blijkt, kan ik diegene terughalen en weer te woord staan om hem of haar verder te helpen.Toen ik Peter vertelde dat ik mail en telefonie graag in hetzelfde scherm zou willen kunnen regelen, draaide hij zijn hand daar niet voor om. Het is fijn dat we samen tot de juiste oplossingen zijn gekomen en het VoIP-systeem zich aanpast aan onze organisatie in plaats van andersom."

“VoIP is iets dat voor ons werkt, omdat we hiermee klaar zijn voor de toekomst.”

Cindy Appelman: "Ook in de week nadat de migratie plaatsvond, waren Peter en Marco bij ons te vinden. Ze hebben een grote ronde door het bedrijf gemaakt om gebruikers met VoIP kennis te laten maken. Overigens verbaasde het mij ook hoe makkelijk alles werkt. Als niet-technisch persoon beheer ik de telefonie op mijn gemak: VoIP én de mobiele telefonie. Door de spiegelfacturen die ik ontvang, krijg ik inzicht in het belgedrag van mijn collega's. Ik kan hen wijzen op hun telefoongebruik en indien gewenst hun bundel aanpassen. Dat scheelt enorm in de kosten."

"ScivA behandelt hun klanten niet als nummertjes. Wanneer ik hen bel, weten ze meteen wie ik ben en dat ik voor Schouten Techniek werk. Dit vind ik een van de grootste pluspunten aan de samenwerking met ScivA. Waar ik het meest tevreden over ben, is hoe ze oplossingen aanbieden die het best bij onze organisatie passen. Onze tevredenheid is hun voornaamste doel."

"VoIP is iets dat voor ons werkt, omdat we hiermee klaar zijn voor de toekomst. Je kunt het systeem uitbreiden en weer laten inkrimpen, waardoor je overal op in kunt spelen. Er zijn absoluut functies die we in de toekomst willen toevoegen, maar voor nu zijn we ontzettend blij met deze sterke basis. Daarnaast weet ik dat we altijd bij ScivA mogen aankloppen met vragen en ideeën, nu én in de toekomst."

"Dit systeem had ik tien jaar geleden al willen hebben."

Ik ben zo blij met deze nieuwe manier van werken, dat ik mijn collega’s heb aangestoken met mijn enthousiasme. Het is toch belangrijk dat je met zo’n grote verandering genoeg draagvlak creëert.

Receptioniste
- Kathleen Huijbers, Schouten Techniek