Klant aan het woord

“We werken al jaren samen met ScivA. In eerste instantie hebben we onze mobiele telefonie via ScivA geregeld. Sindsdien zijn de maandelijkse kosten voor mobiele telefonie alleen maar gedaald."

"Deze kostendaling heeft natuurlijk deels te maken met de veranderingen in de telecom-wereld, maar ook de prognoses van ScivA komen vrijwel altijd naadloos overeen met de daadwerkelijke kosten. Natuurlijk zijn er altijd wel kleine verschillen omdat er af en toe wordt gewisseld in abonnementen en omdat zaken soms anders lopen binnen het bedrijf. Maar al met al geeft ScivA ons altijd een goed beeld van wat we qua kosten kunnen verwachten."

Het team van ScivA heeft er hierbij voor gezorgd dat we tijdens het migratieproces bereikbaar zijn gebleven.

“Vorig jaar hebben we naast de mobiele telefonie ook de vaste telefonie ondergebracht bij ScivA. Belangrijk hierbij was dat de migratie in een live-omgeving zou plaatsvinden. We zijn namelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Het team van ScivA heeft er hierbij voor gezorgd dat we tijdens het migratieproces goed bereikbaar zijn gebleven.”

Je weet precies waar je aan toe bent.

“Ook ondersteunt ScivA ons met de inrichting van de telefooncentrale en met aanpassingen die gedaan moeten worden, bijvoorbeeld met het configureren van nieuwe telefoons. Daarnaast heeft ScivA er voor gezorgd dat iedere medewerker een willekeurig telefoontoestel kan pakken en hierop kan inloggen met zijn of haar account. Wij hebben vier locaties; in Middenmeer, Drachten, Geldermalsen en in Sint Annaparochie. Als je normaal gesproken op het kantoor in Drachten werkt, kun je nu ook een keer simpelweg bij onze locatie in Middenmeer gaan zitten en dan heb je binnen no time qua telefonie alles weer bij de hand.”

,
"ScivA geeft ons een goed beeld van wat we kunnen verwachten."
ICT verantwoordelijke
- André Nieuwboer, Peter Appel Transport