Hosted telefonie

Hosted Telefonie is de nieuwe oplossing voor het bellen via de vaste lijn.

Hosted Telefonie is dé nieuwe oplossing voor het bellen via de vaste lijn. Via VoIP (Voice over IP) bespaar je op de kosten van traditionele vaste telefonie, en heb je geen telefooncentrale op locatie meer nodig, waardoor ook deze kosten uitblijven. Telefooncentrale-opties zoals wachtmuziek, doorschakelfuncties en belgroepen worden via software uit de cloud geleverd. Met Hosted Telefonie kun je snel en flexibel inspelen op veranderingen binnen jouw organisatie, bijvoorbeeld door het eenvoudig toevoegen of verwijderen van gebruikers en/of functionaliteiten. Met de flexibele oplossingen van Hosted Telefonie betaal je alleen voor wat er verbruikt wordt. 

Geen eenmalige investering voor de telefooncentrale
Wanneer je gebruik maakt van onze Hosted Telefonie oplossingen, worden de functionaliteiten van de telefooncentrale geleverd via het netwerk. Hierdoor hoef je niet te investeren in een telefooncentrale.

Receptionist
Onze Hosted Telefonie oplossingen komen met een receptie webinterface met daarin uitgebreide functies voor gespreksmanagement. Ideaal voor omgevingen met veel gebruikers op meerdere afdelingen en locaties. Ook is er de mogelijkheid om wachtrijen te beïnvloeden, en kun je een onbeperkt aantal gebruikersprofielen monitoren.

Software integratie
Door middel van software integratie kunnen we het CRM-systeem integreren met Telfort Zakelijk Hosted Telefonie Extra. Naast de desktop-integratie, is het ook mogelijk om Hosted Telefonie te integreren met een browser en Microsoft Outlook. Daarnaast kunnen ruim twintig verschillende CRM-pakketten, waaronder Microsoft Dynamics, AFAS Profi, Exact en Salesforce. Dit betekent dat je aan de hand van het inkomende telefoonnummer direct naar de juiste klant kan worden verwezen. Ook kun je snel en eenvoudig bellen vanuit een klantkaart.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Neem dan contact met ons op via 088 - 911 0 800, of via onze contactpagina.