Spiegelfactuur

Trends in belgedrag. De Spiegelfactuur wordt ook door onze klanten sterk gewaardeerd.

Het komt er op neer dat we alle call data records (CDR's) van de klant analyseren, van zowel vast als mobiel, over een periode van een half of een heel jaar. We signaleren trends in het belgedrag van alle medewerkers en maken vervolgens een dubbele factuur. Daarmee wordt inzichtelijk hoe hoog de te verwachten kosten zijn bij een andere abonnementsvorm. De huidige kosten worden op een transparante wijze vergeleken met de nieuw te kiezen propositie.

45 % Besparen
Onze klanten zijn erg blij met deze Spiegelfactuur. Het geeft ze belangrijke management-informatie. Bijvoorbeeld als blijkt dat een salesmedewerker veel minder belt dan je zou mogen verwachten. Die informatie kun je koppelen aan andere management-informatie. Maar meer nog telt het bedrag onderaan de streep; met een eventuele nieuwe propositie op basis van maatwerk per medewerker, kun je 40 tot 45% besparen op de kosten voor telecom.

Wil je meer informatie over onze Spiegelfactuur? Neem dan contact met ons op via 088 - 911 0 800 of klik hier.